MINISTERSTWO FUNDUSZY l POLITYKI REGIONALNEJ |
ul. Wspólna 2/4, 00-926 |
|
Nazwa i adres podmiotu publicznego |
Raport o stanie |
Podal sprawozdawczy GUS Urząd Statystyczny |
Numer identyfikacyjny |
Stan w dniu 01.01.2021 r. |
Termin przekazania: |
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r; o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu |
wilkow@spzazbledaw.pl |
|
E-mail kontaktowy osoby, która |
epuchaiska@spzozbledow.pl |
|
Telefon kontaktowy |
48 – 6681576 |
|
Data |
2021-03-28 |
|
Miejscowość |
Błędów |
|
|
||
Lokalizacja siedziby podmiotu |
||
Województwo |
mazowieckie |
|
Powiat |
Powiat grójecki |
|
Gmina |
Błędów (gmina wiejska) |
|
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: |
||
[ ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego |
||
W przypadku wskazania odpowiedzi ,,nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień: |
||
|
Dział 1. Dostępność architektoniczna |
|
|
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: |
3
|
|
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
|
[ X ] TAK |
|
W przypadku odpowiedzi ,,W części budynków tak, w części nie” – prosimy o |
|
|
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? |
[ X ] TAK |
W przypadku odpowiedzi .,W części budynków tak, w części nie” — prosimy o |
|
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? |
[ X ] TAK |
W przypadku odpowiedzi ,,W części budynków tak, w części nie” — prosimy o |
|
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? |
[ X ] TAK |
W przypadku wskazania odpowiedzi ,,W części budynków tak, w części nie” – |
|
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) |
[ X ] TAK |
W przypadku odpowiedzi ,,W części budynków tak, w części nie” – prosimy o |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
|
We wszystkich trzech budynkach do |
e. Przesyłanie faksów |
[ X ] NIE |
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub |
[ X ] NIE |
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty |
[ X ] NIE |
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi ,TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: |
] od razu |
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
[ X ] NIE |
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień(IR), systemy Bluetooth? |
[ X ] NIE |
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi ,,TAK” – prosimy o podanie liczby |
|
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: |
1 |
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej |
|
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi ,,Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo: |
|
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi ,na części stron tak. na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci nagrania treści w polskim języku migowym: |
|
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
[ X ] TAK |
W przypadku odpowiedzi ,,Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron. na których podmiot zapewnia informacje o zakresie swojej działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania: |
|
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. |
do 01 .01 .2021 r. — na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? |
[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi ,, TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba wniosków — ogółem: |
|
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form: |
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021r.
1 . Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? |
[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi ,,TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? |
[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi ,,TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci wsparcia |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? |
[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi ,, TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w postaci zmian w |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |
|
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? |
[ X ] NIE |
W przypadku odpowiedzi ,,TAK” – prosimy o podanie poniżej dodatkowych informacji: |
|
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego w sposób inny niż |
|
Na czym polegało zapewnienie dostępu alternatywnego w sposób inny niż |
|
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego |